David Kopeček
Vedení
david.kopecek@scioskola.cz
+420 770 327 202
Jsem učitel s mnohaletou praxí, pro kterého je vzdělávání dětí nejen profesí, ale také srdeční záležitostí. Práce s dětmi a jejich rozvoj je klíčová nejen pro ně samotné, ale i pro naši společnost.
Více o mně
Ve výuce rád využívám inovativní metody a zaměřuji se na badatelskou výuku, která u žáků rozvíjí zvídavost, samostatnost a kritické myšlení. Inspirují mě nové výzvy, protože věřím, že právě díky nim se můžeme všichni posouvat kupředu – jak učitelé, tak žáci.
Snažím se školu budovat jako místo, kde děti nejen získávají znalosti, ale také si odnášejí dovednosti a hodnoty, které jim pomohou obstát v měnícím se světě.
Lucie Petříková
Vedení
lucie.petrikova@scioskola.cz
Věřím, že kvalitní vzdělání je základem zdravé, sebevědomé a úspěšné společnosti. Dětem chci poskytnout prostředí, kde se cítí bezpečně, jsou podporované a kde smysluplné učení probouzí jejich přirozenou zvídavost.
Více o mně
V oblasti vzdělávání se pohybuji celý profesní život a zkušenosti jsem sbírala jak v ČR, tak v zahraničí. Vystudovala jsem pedagogiku v Brně a ve Stockholmu, kde jsem si potvrdila, že kvalitní výuka může a musí být atraktivní, naplňující a respektující. Do ScioŠkoly přináším zkušenosti z vedení týmů, projektového řízení, mezinárodní spolupráce ve vzdělávání, marketingu a komunikace.
Chci se podílet na vytváření inspirativního prostředí, kde mají děti chuť objevovat svět kolem sebe a kde i průvodci dostávají podporu a prostor k rozvoji. Věřím, že otevřená komunikace a důvěra jsou klíčové – nejen uvnitř školy, ale i ve vztahu k rodičům.
Těší mě, že mohu být součástí komunity, která hledá nové cesty ve vzdělávání.
Tomáš Leinweber
Hospodář
tomas.leinweber@scioskola.cz
+420 778 413 922
Svět kolem nás je plný detailů, které tvoří celek. Věřím, že i drobné úkoly mohou přinést zlepšení. Každý den je šancí něco nového objevit a přispět k tomu, aby naše škola fungovala hladce.
Více o mně
Věřím, že i za každodenními úkoly se skrývá hlubší smysl – vytvářet prostředí, ve kterém se mohou ostatní soustředit na to, co je opravdu důležité. Jak jednou řekl Isaac Asimov: „Nejzajímavější fráze, kterou můžete slyšet ve vědě, není 'Eureka!' ale 'To je zvláštní...'“ Každý problém, se kterým se setkávám, je pro mě právě takovou zvláštností – příležitostí najít nové řešení a zlepšit fungování celého týmu.
Mám radost, že mohu být součástí místa, kde se prolínají různé světy – svět výuky, kreativního myšlení a pro mě i každodenní administrativy. V každém úkolu vidím příležitost přispět k lepšímu fungování naší školy a podpořit ostatní v jejich práci.
Hana Neumannová
průvodkyně v přípravné třídě
hana.neumannova@scioskola.cz
Děti jsou pro mě velkým učitelem a zdrojem inspirace. Baví mě s dětmi trávit čas a učit se s nimi novým dovednostem. Když dětem naslouchám, ukazují mi cestu a učí mě, o čem život je.
Více o mně
Děti jsou pro mě velkým učitelem a zdrojem inspirace. Baví mě s dětmi trávit čas a učit se s nimi novým dovednostem. Díky společným výzvám můžeme objevovat nové zkušenosti a vzájemně se tak obohacovat. Když dětem naslouchám, ukazují mi cestu a učí mě, o čem život je.
Zkušenosti z klasického školství u vlastních dětí ve mně zaselo semínko učit děti jinak. Hravě, bez strachu ze známek a z učitelů, nenásilně, zábavně, bez nutnosti biflování. Věřím, že to jde. Být průvodkyní ve ScioŠkole je příležitost být součástí změny přístupu ve školství. Ráda se učím novým věcem a vzdělávání považuji za celoživotní cestu. Láká mě učení dětí v přírodě, při pohybu, vlastním zážitkem nebo při hře.
Volný čas nejraději trávím se svou rodinou. Když potřebuji načerpat energii, s jistotou mi ji dodá pobyt v přírodě. Ráda podnikám dlouhé turistické výlety, ale i krátké procházky v okolí bydliště nebo různé sportovní aktivity. Nejvíce spokojená jsem, když mohu přírodu vnímat, pozorovat a obdivovat její krásu. Ráda také plavu, čtu, háčkuji, zahradničím, nebo jen tak sedím a poslouchám zpěv ptaků.
Těším se na chvíle strávené s dětmi i průvodci a na společnou cestu, kterou máme před sebou.
Táňa Holubářová
průvodkyně v 1. třídě
tana.holubarova@scioskola.cz
Věřím, že učení je
nekonečné dobrodružství, a že každé dítě má svůj jedinečný talent, který si zaslouží být rozvíjen s
laskavostí a respektem.
Více o mně
Jsem nejen pedagog, ale i matka tří dětí, z nichž jedno je absolventem Scioškoly. Věřím, že učení je
nekonečné dobrodružství, a že každé dítě má svůj jedinečný talent, který si zaslouží být rozvíjen s
laskavostí a respektem. K objevování světa ráda používám zážitkovou pedagogiku s hravými prvky, ať
už je to divadlo nebo poznávací expedice do přírody. Mým cílem je, aby se děti vydaly po své životní
cestě s odvahou a jasným pohledem vpřed. Inspirují mě k tomu slova citátu, která mi silně rezonují s
pedagogickým přístupem Scioškol: "Cílem vzdělání a moudrosti je, aby člověk viděl před sebou jasnou
cestu života, po ní opatrně vykračoval, pamatoval na minulost, znal přítomnost a předvídal
budoucnost".
Veronika Čablová
průvodkyně v 1. dvojročí
veronika.cablova@scioskola.cz
Chci dětem poskytnout podnětné prostředí, v němž budou moci zkoumat a objevovat, kde bude respektována jejich osobnost a potřeby, a kde budou moci rozvíjet své silné stránky a přednosti.
Více o mně
Děti jsou úžasné bytosti, které mají přirozenou chuť objevovat tento svět. Mým cílem je poskytnout jim dostatečně podnětné prostředí, v němž budou moci zkoumat a objevovat, kde bude respektována jejich osobnost a potřeby, a kde budou moci rozvíjet své silné stránky a přednosti.
Jsem zastáncem toho, že pro úspěch v životě jsou důležité dovednosti jako samostatnost, důvtip, vzájemný respekt a umění dělat kompromisy.
Svou pedagogickou praxi jsem započala před mnoha lety jako vedoucí táborů. Po narození mých tří dcer, jsem se začala zajímat o alternativní vzdělávací směry a prošla různými kurzy (Montessori, zážitková pedagogika, učení venku). Následně jsme s manželem učinili zlomové rozhodnutí a začali vzdělávat naše dcery doma. Podílela jsem se také na založení komunitní školy a působila zde jako průvodce.
Práce s dětmi mě těší. Naplňuje mě podporovat děti v jejich zvídavosti. Baví mě tvořit projekty na různá témata. Ráda plánuji výlety na zajímavá místa nebo exkurze za poznáním. Mým cílem je být jim průvodcem a oporou na cestě jejich životem, předat ze sebe to nejlepší, a zároveň se naučit něco nového od dětí, jakožto rovnocenných bytostí.
Ve volném čase mě najdete buď na jógové podložce, nebo v lese. Nejcennější chvíle si užívám aktivně s rodinou. Ráda čtu, jezdím na kole či poznávám nová místa.
Těším se na společné chvíle s dětmi a dalšími průvodci. Na naše společné kroky tímto světem. Na to, jak děti budou poznávat sami sebe. Na to, že budu součástí projektu, který má smysl a budoucnost.
Vladimír Palas
průvodce v 1. dvojročí
vladimir.palas@scioskola.cz
S dětskou zvědavostí se neustále učím a věřím v individuální přístup ke vzdělávání. Scio škola mě oslovuje svou otevřeností k růstu a inovacím, které posouvají hranice poznání.
Více o mně
Jsem člověk, který si zachovává dětskou zvědavost a otevřenost ke světu, což mi umožňuje neustále se učit a růst. Věřím, že každý člověk je jedinečný a že klíčem k úspěchu ve vzdělávání je individuální přístup. Tuto filozofii nacházím v Scio škole, která podle mě nejen respektuje specifické potřeby každého žáka, ale také nabízí přidanou hodnotu v podobě prostoru pro osobní rozvoj. Jsem nadšený podporovatel vzdělávacích inovací, které
posouvají hranice tradičního školství a umožňují dětem i dospělým objevovat nové cesty k poznání.
Jan Priessnitz
průvodce v 2. a 3. trojročí
jan.priessnitz@scioskola.cz
Nejvíc věcí jsem se v životě naučil tak, že to vycházelo z mojí vnitřní potřeby to či ono umět. Přijde mi důležité v dětech nepohřbít touhu poznávat svět, chuť se učit a přicházet věcem na kloub.
Více o mně
Celý život se snažím dělat věci, které mě naplňují a/nebo mi dávají smysl. Investovat jakékoli zdroje do vzdělávání budoucích generací to naprosto splňuje. Velmi prostě řečeno - už jsem se nemohl dívat na to, jak tradiční vzdělávací systém chrlí další a další (jak říkám) tím systémem "pokřivené" lidi. Přijde mi důležitější i z vlastní zkušenosti vědět, kdo jsem, co umím, znát co nejvíce sám sebe a své potřeby, umět dobře komunikovat s ostatními, mít plnou zodpovědnost za sebe, ale proaktivně se starat i o své okolí, věřit si v tom co dělám. NEŽ umět česky i latinsky atlas hub nazpaměť, znát všechny literární autory 1. pol. 19. století a jejich dílo nebo umět vyjmenovat všechny státy Afriky a jejich hlavní města. Všechno uvedené jsem stejně dodnes zapomněl, a v dnešní době takové biflování už nedává smysl. Širší přehled o světě je možné učit zábavněji, víc v souvislostech a hlavně ne za každou cenu. Nejvíc věcí jsem se stejně v životě naučil tak, že to vycházelo z mojí vnitřní, vlastní potřeby to či ono umět, znát. Přijde mi důležité v dětech nepohřbít touhu poznávat svět, jejich zvídavost, chuť se učit nové a přicházet věcem na kloub. Chodit se taky naučí každý sám. Moji předchůdci to již všechno důsledně pojmenovali ve ScioKompetencích, které mi opravdu mluví z duše. Těší mne, že existuje spousta rodičů, kteří toto chápou a s našimi hodnotami se ztotožňují. Zbývá už jen se pustit do práce a vychovat sebevědomé, laskavé, respektující bytosti, které buď planetu i nás zachrání, anebo povedou aspoň velmi kvalitní naplněný život, plný lásky, radosti, služby, osobního štěstí a respektu ke všemu živému a klidně i neživému.
Jiří Mlateček
průvodce pro 2 a 3. trojročí
jiri.mlatecek@scioskola.cz
Nejdůležitější je mít rád sám sebe. To, co si o nás myslí ostatní, je až druhořadé. Snažím se žít tak, abych si při každém ohlédnutí do minulosti mohl říct "Jsem člověk, kterého mám rád."
Více o mně
Tuto myšlenku chci předávat dál dětem, aby i ony v nejtěžších situacích jednaly tak, aby se druhý den probudily s dobrým pocitem ze sebe sama.
V určitém věku má každý z nás na výběr z mnoha cest. Já jsem jich vyzkoušel už několik, ale vždy mě to nakonec přivedlo zpět k práci s dětmi. Začínal jsem jako táborový vedoucí, pak jsem se na chvíli odklonil k gastronomii a cestovnímu ruchu, ale nakonec jsem se vrátil k dětem prostřednictvím pořádání zážitkových akcí. Těším se na objevování jedinečností, zájmů a zálib dětí, na jejich rozšiřování a vzájemnou pomoc na cestě ke šťastné budoucnosti. Pro děti to může znamenat začátek spokojeného života, zatímco pro mě je to radost z podpory mladých lidí při objevování těchto nových cest.
Lucie Fidlerová
průvodkyně v 3. trojročí
lucie.fidlerova@scioskola.cz
Hrát si je lidská přirozenost a pokud je pro nás učení hrou, budeme se chtít učit celý život.
Více o mně
Po čtyřech letech výuky na běžné základní škole ve mně začaly hlodat pochybnosti, zda se ta edukace přeci jen nedá dělat o něco lépe, tak, aby s každým dalším rokem u žactva neopadala touha po poznání. Moji tehdejší žáci mě přesvědčili o tom, že to, co jim nejvíce schází, je prostor a důvěra. V moment, kdy dostali možnost pracovat na vlastních projektech, bez strachu z nic neříkajících známek a nenaplnění očekávání učitelů, dokázali vytvořit neuvěřitelné věci.
Jsem vděčná za příležitost být součástí komunity, která podporuje autonomní učení a klade si za cíl připravit žáky na budoucnost, ve které zajisté spíše využijí schopnost nenásilně komunikovat než vyjmenovat deset největších přítoků Amazonky.
Karolína Brožová
průvodkyně, english guide, speciální pedagog
karolina.brozova@scioskola.cz
Věřím, že každé dítě má jedinečný potenciál, který by měl být rozvíjen prostřednictvím vzdělání přizpůsobeného jeho individuálním potřebám a zvídavosti, kterou si v sobě nosí.
Více o mně
Vnímám tedy jako důležité být součástí tohoto procesu a aktivně podporovat děti při objevování jejich vlastní cesty.
Studuji speciální pedagogiku se zaměřením na dramaterapii, která mě inspiruje v hledání kreativních řešení a je cenným nástrojem sebezkušenosti. Kromě umění, které mě fascinuje ve všech jeho formách, se věnuji jazykům. Tato záliba pramení z mého dlouhodobého pobytu v zahraničí, ze kterého doposud čerpám.
Lenka Půlpánová
Asistentka v 1. třídě
lenka.pulpanova@scioskola.cz
Baví mě práce s dětmi – jejich energie a otevřenost jsou pro mě obrovskou inspirací. Věřím, že vztahy fungují nejlépe, když jsou postavené na vzájemném respektu a spolupráci, a proto se snažím vytvářet prostředí, kde se každý cítí bezpečně a může růst.
Více o mně
Do ScioŠkoly jsem přišla s radostí z objevování a s přesvědčením, že učení má největší smysl, když v dětech probouzí zvědavost a chuť zkoušet nové věci. Baví mě práce s dětmi – jejich energie a otevřenost jsou pro mě obrovskou inspirací. Věřím, že vztahy fungují nejlépe, když jsou postavené na vzájemném respektu a spolupráci, a proto se snažím vytvářet prostředí, kde se každý cítí bezpečně a může růst. Beru jako velkou příležitost být u toho, když se formuje generace, která se nebude bát hledat vlastní cesty a tvořit svět kolem sebe.
Ráda se učím novým věcem a těší mě, když se můžeme učit navzájem – děti od nás a my od nich. ScioŠkolu vnímám jako místo, kde se dává prostor osobnosti, otevřenosti i humoru, a to je prostředí, ve kterém se cítím doma.
Eva Kukulová
Asistent pedagoga v 1. dvojročí
eva.kukulova@scioskola.cz
Chtěla bych, aby každý den byl pro děti novým dobrodružstvím, ve kterém mohou objevovat své schopnosti, tvořit a růst v prostředí, které je podporuje a motivuje k dalším krokům vpřed.
Více o mně
Věřím, že každé dítě má v sobě jedinečný potenciál, který se může rozvinout, pokud mu dáme prostor k objevování a růstu. Mojí prioritou je vytvářet prostředí, kde se děti cítí bezpečně, motivovaně a podporovaně na své cestě za poznáním. Snažím se v nich probudit vnitřní touhu učit se, protože učení by mělo být nejen smysluplné, ale i zábavné a inspirující.
Od malička se věnuji tanci a stepu, což mě přivedlo k práci trenérky a choreografky. Tato zkušenost mi ukázala, jak důležité je podporovat děti nejen ve vzdělávání, ale i v rozvoji jejich kreativity a sebevyjádření.
Chci inspirovat děti, aby byly sebevědomé, odvážné a připravené čelit výzvám, které je čekají. Těším se na společně strávený čas, kdy vytvoříme třídu, ve které se budou děti cítit šťastně, podporovaně a otevřené novým objevům.
Karolína Šípková
asistentka v 2. trojročí
karolina.sipkova@scioskola.cz
Školu považuji za místo, kde se děti cítí bezpečně, jsou respektovány a mohou s radostí
objevovat.
Více o mně
Ráda vytvářím prostředí, kde děti cítí důvěru a mají prostor být samy sebou. Chci je vést k
samostatnosti a ukázat jim, že jejich nápady a názory mají hodnotu. Věřím, že když děti
dostanou šanci zkoušet věci po svém a učit se z vlastních zkušeností, mohou vyrůst v silné
a sebevědomé osobnosti.
Od malička se pohybuji ve světě tance a právě díky tomu jsem zjistila, jak skvělé je vidět
děti, když objevují svůj vlastní talent. Práce trenérky mě naučila trpělivosti a ukázala mi, že
každé dítě potřebuje trochu jinou cestu, aby mohlo vyniknout.
Zuzana Adamovičová
asistentka pedagoga pro 3. trojročí
zuzana.adamovicova@scioskola.cz
Mým cílem je vytvářet bezpečné a podporující prostředí, kde se děti mohou svobodně rozvíjet, tvořit a objevovat své schopnosti.
Více o mně
Věřím, že je důležité, aby se děti cítily sebevědomě, byly odvážné a připravené na výzvy budoucnosti. Ráda podporuji jejich motivaci a pomáhám jim najít vlastní cestu k jejich cílům, protože jsem přesvědčená, že učení by mělo být zábavné a smysluplné.
Jsem studentkou psychologie na Masarykově univerzitě a praktické zkušenosti získávám například z práce v organizaci Modrá pomáhá, která se věnuje terapii a volnočasovým aktivitám pro děti s poruchou autistického spektra. Ve volném čase mě baví divadlo, sport a pobyt v přírodě, což mi přináší rovnováhu a inspiraci. Věřím, že kontakt s přírodou a zážitkové učení jsou klíčové pro celostní rozvoj dětí.”
Tereza Fojtíková
klubačka
tereza.fojtikova@scioskola.cz
„To jsem ještě nikdy nedělala, to mi určitě půjde“ a „Správně vidíme jen srdcem. Co je
důležité je očím neviditelné“. Tyto dvě myšlenky od Pipi Dlouhé punčochy a Malého Prince
bych ráda předala dětem.
Více o mně
V dětství jsem na otázku „Čím budeš?“ dlouho odpovídala "učitelkou". Hrála jsem na housle, chodila na keramiku, bavily mě všechny kreativní činnosti i sport a tanec. Později jsem díky skvělé učitelce propadla kouzlu chemie a má cesta nadále vedla tímto směrem.
Avšak aktivity s dětmi jsou stále součástí mého života. Aktivně se již pár let účastním letních táborů jako táborová vedoucí, příležitostně jak čas dovolí se zapojuji také do aktivit spolku ADAM (autistické děti a my) z Havířova.
Těším se na společně strávený čas, na poznávání se, na různorodé aktivity ve vzájemném respektu, ve třídě, kde si společně vytvoříme příjemnou atmosféru, pocit bezpečí a radosti.
Markéta Rochowanská
klubačka
marketa.rochowanska@scioskola.cz
Ráda trávím čas s dětmi, protože mě baví sledovat jejich radost, objevování nových věcí a nevinný pohled na svět. Naplňuje mě, když s nimi mohu tvořit, hrát si, povídat si nebo je učit něčemu novému.
Více o mně
Dostudovala jsem Fakultu sportovních studií na MU a ve volném času se aktivně věnuji volejbalu. Kromě klubu ve ScioŠkole působím již několik let v Gymnathlonu, sportovním všestranném kroužku pro děti.
Marie Podhajská
klubačka
trnita@scioskola.cz
Každý den, který strávím s dětmi, je příležitostí k učení a osobnímu růstu. V dětských očích vidím svět plný radosti a možností, a právě to jim ráda pomohu rozvíjet.
Více o mně
Jsem studentkou oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Masarykově univerzitě, tudíž bych se práci s dětmi ráda věnovala na plný úvazek. Již od střední školy pravidelně každé léto vedu příměstské tábory v DDM ASTRA Zlín, ve kterém jsem také měla na starosti pár zájmových kroužků. Jsem absolventkou ZUŠ ve hře na akordeon, ale dnes se již tomuto hudebnímu nástroji nevěnuji.
Ráda si zajdu pročistit hlavu na procházku, nejlépe i se psím parťákem, jelikož pejsky úplně zbožňuju. Dobrá káva mě vždy povzbudí a hezká hudba příjemně naladí.
Eliška Good
klubačka
trnita@scioskola.cz
Není hezčí odměna, než dětské nadšení a úsměv. Doufám, že si společné dny v klubu užijeme v co nejlepší náladě!
Více o mně
Odmalička jsem chtěla být učitelkou, ze začátku proto, že mě nejvíce bavilo dozvídat se zajímavé informace a předávat je dál, postupně jsem si ale uvědomila, že mě více láká samotná práce s dětmi, nikoli předaná látka. Mám zkušenosti s hlídáním dětí v rodině, programy pro školní skupiny o přírodě a její ochraně, ale nejvíce mě formují mé zkušenosti z letních táborů, které jsou vždy naprosto srdcovou záležitostí. Studuji Učitelství češtiny a němčiny, ráda bych ale v budoucnu působila na 1. stupni základní školy.
Mimo výuku vnímám i velkou důležitost volného času, a moc mě těší, že v klubu, mohu dětem pomáhat jej využívat smysluplně a tak, aby si jej každý užil, odpočinul si, zabavil se, ale třeba se i něco dozvěděl, naučil se fungovat v různorodém kolektivu, efektivně řešit třeba i konfliktní situace, které mohou nastat a tak dále. Věřím, že společně stráveným časem se budeme všichni rozvíjet - děti i klubáci.
Daniela Rafajová
klubačka
daniela.rafajova@scioskola.cz
Nemám ráda nudu, což je vlastně důvod proč se neustále obklopuji dětmi. Protože s nimi se člověk
nenudí ani minutu.
Více o mně
Od malička jsem součástí turistického oddílu, který mě formoval – a vlastně stále formuje. Postupně
jsem se v něm stala vedoucí a časem i hlavní vedoucí tábora. Právě tady jsem se naučila, jak důležité
je dětem naslouchat, podporovat jejich jedinečnost a vytvářet prostředí, kde se cítí v bezpečí a
respektu.
S dětmi trávím většinu svého volného času. Věřím, že má smysl věnovat energii těm malým človíčkům
plným elánu, otázek a neuvěřitelné představivosti. A právě tuhle jiskru v nich ráda podporuju.
V klubu je spousta prostoru na smích, tvoření, hry i zasloužený odpočinek. Těším se, jaká
dobrodružství spolu s dětmi a ostatními klubáky zažijeme.
Kristýna Kovářová
klubačka
kristyna.kovarova@scioskola.cz
Mým cílem je dětem vytvořit prostor, kde se cítí dobře. Kde je možné být kreativní, hlučný, tichý i trochu ztřeštěný – a pořád v bezpečí.
Více o mně
Práce s dětmi mi dává prostor pro zpomalení a návrat k tomu, co je skutečně důležité – radosti, zvídavosti a přítomnému okamžiku. Díky praxi v mateřské školce jsem si uvědomila, jak nevšední mohou být dětskýma očima věci, které každý z dospělých přejde bez povšimnutí. Při práci s dětmi se snažím podpořit jejich zvídavost a chuť poznávat, ale také vytvořit zdravý prostor pro nezdary, které budují jejich sebevědomí.
Jsem studentkou dějin umění, ale velkou část mého života trávím v dětském kolektivu. V létě organizuji dětské tábory, kde se snažím propojit své znalosti se světem dětí a tím pro ně vytvořit neopakovatelné zážitky.
Nikola Staňková
klubačka
nikola.stankova@scioskola.cz
Jsem nadšená z práce s dětmi, které vnímám jako nevyčerpatelný zdroj energie.
Více o mně
Už od svých 14 let se věnuji vedení skautských schůzek, kde se zaměřuji na rozvoj jejich dovedností, kreativitu a spolupráci. Při práci s dětmi kladu důraz na vzájemný respekt, otevřenou komunikaci a podporu jejich osobního růstu. Mým cílem je pomáhat dětem nacházet jejich silné stránky, rozvíjet se v kolektivu a stát se sebevědomými a odpovědnými jednotlivci, kteří se nebojí novych výzev